2011. február 20., vasárnap

Legújabb családi kikapcsolódás :D

Újra itt vagyok!

Hosszú idő után végre megjöttem. Az influenza nem hagyott ki senkit, kezdte a Lucy, majd szép sorban Dávid, apa és Domi következett és végül én. Igazság szerint, nekem ez már csak az utolsó csepp volt :)))
A régóta tartó rossz idő miatt ( és talán az utóbbi időben egyre több problémánknak köszönhetően) mély depresszió kerített hatalmába. Felkelni sem nagyon tudtam :(((



És végre a hideg ellenére megjött a nap, amitől szinte kivirultam :D Idő közben a sok lakásban töltött napokon azon versenyeztünk apával, ki tud  valami újat és érdekeset a gyerekek lekötésére! Legjobban bevált játék lett a kártya :))) Minden lapon egy szám van amit párosítani kell. Szuper jó játék volt, mindenki élvezte, kivéve a kicsi Domit :)))  A legnagyobb szívfájdalma az lett hogy Ő nyert. Óriási hisztit vágott le, kivonult a szobából az előtérbe egy sarokba és onnan kiabált nekünk :
-Nem akarok győztes lenni!!!!!!!!!!!!!!!!




Ilyen fordítottan működő gyereket még nem hordott a hátán a föld :)))

2 megjegyzés:

Kathy írta...

Nahaaaaaaat!!! Ez aztan a hisztis gyerek! :)))))))))))))))

Kathy írta...

Na jol van! Nem is az csak vicceltem!:)))
Imadom, igy is ugy is!!!:))