2011. január 15., szombat

A nagy felismerés




Tényszerűen esett, hogy Dominik 3 éves lett, telik az idő ezen nem tudunk változtatni, ám ezzel együtt tudatosult bennem az is, hogy szeptembertől oviba megy a drágám. A státusz ellenőrzésre jött a védőnő, aki a kérdéseivel igencsak elgondolkodtatott. Domi nagyon okos, inteligens és segítőkész gyerek, a korához képest érettebb az átlagnál, ám vannak dolgok, amikben elmaradt a nagyoktól.
Fájdalmasan esett le például, hogy ő még nem öltözik egyedül, alváshoz kell a pelenka és néha még eljátsza nap közben is. Maja és Dávid alig múlt két éves már egyedül öltözött és mire a hármat betöltötték mindketten teljesen szobatiszták voltak!!!

Vajon mit nem csináltam jól?????????
A válasz az, hogy ő a kicsi!!!
Teljesen elbabásítottuk, nem csak én, a nagytesók, apa és még a többi családtag is úgy kezeli a mai napig mint egy kis bébit :D
Teendő a komolyítás a dologban, mert szeptemberben már kell az önállóság az oviban!!!!


És egy újabb felismerés!!!!!!!!!! :O

Lucy cica iskolás lesz az idén! Ezt már igazán cikis módon gondoltam végig. Hogy vagyok ennyire szétszórt??????????? Nem az én stílusom, mindig minden kalendárium szerit a fejemben van!!! De a tény az tény maradt:
 MEGNŐTTEK AZ ÉN KICSI BABÁIM!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: