2011. január 3., hétfő

Az én kis Lovagom!

Megérkezett végre a várva várt új év! Új álmok, Új lehetőségek és Új szokások.
Dominik is beszerzett egyet. Karácsonykor a húgom hozott haza a tatáéktól autóval, jól felpakolva. Miután a csomagtartóból mindent kiszedtünk, elköszöntünk és a kapuhoz sétáltunk ő csak állt az autó mellett, azt hittem hogy ad még egy puszit Ancsinak, mivel ez már megszokott, hogy ő mindenkinél potyáz még egy két puszikát.
Tévedtem!!!!!!! Ahogy az autóhoz lépett Ancsi, három éves fiam kinyitotta neki az ajtót, majd egy légy jó és puszika a tatának is dumával megvárta amíg beül,és óvatosan becsukta rá az ajtót! Húgom a döbbenettől leesett állal nézett rám és szinte egyszerre buggyant ki mindkettőnkből a nevetés.

Én voltam a világon a legbüszkébb anya :D

1 megjegyzés:

Kathy írta...

Irto edes!!! :)))