2011. január 13., csütörtök

Domi 3 éves lett :D



Az én kis drágám három éves lett! Nem gondoltam,  hogy ennyire telik az idő. A tortás én magam csináltam ebből az alkalomból, szerencsére nagyon jól sikerült :)) Domit azonban nem tudtam róla meggyőzni, hogy ez egy torta, mindenkinek azt mondta, neki van egy igazi szülinapja, amit én csináltam :D Végig aszisztálta a dolgot, miután tegnap reggelre 39 fokos láza lett és így a hetet tüszős mandula gyulladással itthon tölti.

A legjobb mutatványa azonban a tortaevés volt. Egészen kicsi korától evőeszközt használt mindenre, még a sültkrumplit is csak villával hajlandó enni. A kép bizonyítja, hogy tud jobbat is :)))



A torta receptjét itt találtam:
http://www.tutireceptek.hu/csoki-torta-egyszeruen

Tényleg egyszerű és nagyon finom. A család szerint mostmár hetente kell ilyet sütnöm :)))


Nincsenek megjegyzések: