2011. október 17., hétfő

Domi feje gyógyul

 Hát ez a szép ragasztó már le lett szedve ma a fejéről. Csak a seb összehúzó ragasztó maradt fenn, miután az a sebbe teljesen beleragadt :( szerencsére ezt nem tépték le róla. Sebészet után bevittem az oviba, a Sanyibácsi annyival volt érdekesebb nálam, hogy ő kapott puszit haza induláskor én meg nem
 :(((
Végül túléltem :D Délben hazahoztam és aludtunk egy jót. A probléma akkor kezdődött, amikor belenézett a tükörbe :D Rájött hogy a seb nagyobb és csúnyább mint gondolta.
-Úr isten anya, ez nagyon csúnya!!!!!!!!!!








Ezt a rajzot az oviban a faliújságon fényképeztem le, az első önarckép Domitól :))))))

2 megjegyzés:

Kathy írta...

Hat oszinten szolva, konnyek szoktek a szemembe, mikor meglattam a rajzot. Gyonyoru! Mi lesz a kepekkel miutan leszedik a faliujsagrol? Meglehet valahogy kaparintani azokat?
Sok sok gyogy puszika a kis buksijara! :))))

Kisné Gabi írta...

Hát nem is tudom,ma már egy új kép van kirakva,ez a gyönyörűség meg eltűnt.Majd megszerezem neked :D Az ára egy Kati mama karácsonyra :D