2011. október 5., szerda

Tanulni sohasem elég




Ezen a képen Szeptember 1.-én a két nagyot iskolába vittem első nap, a Domi bébi pedig az ovit kezdte. Persze mindenki nagyon izgult, Maja a rá váró ismeretlen, Dávid a rég látott osztály társak, Domi pedig mert már NAGYFIÚ ÉS OVIBA MEGYEK NEM BÖLCSIBE!!! miatt. Én is izgultam :D rám szakad egy halom szabadidő a két és fél hónap gyerekekkel töltött idő után. Vagy mégsem???????? Hát nem, egy héttel később nekem is indult a suli :D Harmadik nekifutásra de most nem adom fel!!! Nagyon élvezem, most egy hónap elteltével, és két dolgozaton túl azt hiszem benőtt a fejem lágya :D Soha nem készültem így egyetlen dolgozatra vagy vizsgára sem mint most :D
Jó példát mutatok a gyerekeknek is, már a kicsi is kért egy füzetet a héten amiben ő is tud tanulni velünk. Az oviban közölte is a Sanyibácsival, hogy ő nemsokára iskolába fog járni!!!!!! Kicsit lelomboztam amikor azt mondtam neki, hogy igen három év múlva drágám :D 

    

Ő Nagyfiú és iskolába akar járni !!!!!!!!!!





Nincsenek megjegyzések: