2011. október 1., szombat

Maja lányom iskolás

Elkezdődött hát a nagybetűs iskola :D Már nem csak Dávidnak, a csajszi is elsős lett. A gond csak az, hogy a sulival az én kicsi lánykám olyan fura új szokásokat vett fel, amitől én bizony a falat kaparom !!!!!!!!!!!!   :((((   Vannak bizony a stílusában eléggé elviselhetetlen hang hordozásai, felháborító váll rángatások és a minősíthetetlen szavak, amelyek a száját elhagyják.
A tegnap esti vacsora hatalmas vihogásba fulladt az én drágám újabb megjegyzésétől!!!!!!!!


Fél órája könyörögtünk már neki, hogy kóstolja már meg a fokhagymát, megjegyezném ez az új őrület a zsíros kenyérrel, pirítóssal és bármilyen más étellel :D Végre sikerült!!!! Megevett belőle egy kis vékonyka szeletet!!! HURRÁ :D alig telt el pár perc és egy bögre fincsi borsmenta tea után, istenes böfögés hagyta el a kicsi Lucy száját. Ő nagy komolyan a szemembe nézve közölte, mielőtt még szóvá tehettem volna a viselkedésének némi rosszallásomat :

-O-ó anya! azt hiszem a hagyma SMS-ezett!!!!!!!!!!!

Természetesen a fiúk sem hagyták szó nélkül :)))) Ők a postakocsival érkező  és a Maliben üzenő szendvicseket követő levegőt is megmutatták :D Az én teám is csak a számig jutott :D lenyelni már nem volt időm, enni meg aztán a fulladás veszélye nélkül lehetetlen lett.
A vacsoránk hatalmas hahota tengerré változott :D

Nincsenek megjegyzések: