2010. december 5., vasárnap

Ez nem az én napom!!!

Reggel már 6-kor neki kezdtem a túrós rétesnek,ami nem volt eddig probléma,mert szerencsére sokszor csináltam már és mindig nagyon jól sikerült.A mai nap viszont valahogy nem akar összejönni!A rétes ízre nem lett rossz,de a töltelék kifolyik belőle,a tésztája pedig nem az igazi :(((
A tegnapi sütkérezés után amit a mikulásnak szánt muffinokkal kezdtünk igazán nem számítottam erre a végeredményre.


Muffin:


Miután nálunk már egy céges mikulás volt pénteken és a kis csokis muffinok nagyon kapósak lettek,tegnap újult erővel belevetettem magam egy újabb adag megsütésébe.A család apraja nagyja besegített :)
Az én kicsikéim a hozzávalókkal jöttek sorba, és anya új szuper ötlete nyomán,míg a sütiket megcsináltam apa is bújta a netet,hogy megtalálja nekünk a tojáshab díszítéshez szükséges receptet.
Egész pofásra sikeredett :D


Lett belőle pár darab!!!


A mai reggelben nagy szerepük volt,miután vasárnaponként mindig a tatáéknál vagyunk,jó kis családi szokás:)) a rétes elkészültével gyorsan rendbe tettem a lakást ami olyan mintha soha nem érhetnék a végére. Mire egy helyiséggel készen vagyok a másikat már minden féle tűzoltóság,lovasudvar,egy gát vagy újabban lövészárok díszíti.A reggeli mindig egy bögre kakaó és mellé valami kis nasi,ma persze a muffinok kellettek:)) Domdom összekente magát,olyan volt mintha csoki lett volna az egész feje,én próbáltam lemosni egy vizes ruhával az asztalon áthajolva amikor Maja kuncogva megállt mellettem. A hasamat nézte ami nem is tűnt fel először,ő nagyon szereti a flitteres dolgokat(tipikus nő) és a legújabb melegítőm ami persze meleg és bársony,szintén a hasamnál flitteres hímzett.Csak akkor vettem észre,hogy a mosoly tárgya is azon a nadrág díszen van!!!Csak most nem a dísz,hanem a kisasszony asztalon hagyott fél sütije amint a bársony melegítőm díszén fityegett a tojáshabnak köszönhetően:))) (az sem lett az igazi,mert nem akart megkeményedni,de nekik nagyon tetszett így is)
Kitört mindenkiből a nevetés,és csak a vizes ruhával ami a kezemben volt tudtam gyorsan ledörzsölni a maradék habot,amikor a kicsi lánykám visszafordult az ajtóból és közölte:
-Hagy csak anya,úgy se látszik!-majd mosolyogva távozott.A fiúk gyorsan megköszönték a reggelit és mind a történteken nevetve beszaladtak a nappaliba,ahol most állatkert van berendezve:)))

2 megjegyzés:

Kathy írta...

Hat ezek a mafinok csucsok! Irto jol neznek ki, nem csoda hogy a gyerekek is kedvelik!:)))

Kisné Gabi írta...

Köszönöm szépen!Igyekeztem :D