2010. december 10., péntek

Soha nem lesz vége az évnek!!!

Azt mondják, hogy az új év mindig jót hoz, legalább is jobbat. Én már nagyon várom!!!!!! Ebben az évben már szinte mindent ki kellett cserélni, úgy tűnik még mindig van ami elromolhat!Volt már porszívó csere,mosógépet is újat kellett venni, a sütkérezéshez fontos habverőből is kaptam újat :) a fürdőszobában a csapot kellett lecserélni, aminek következtében a mosdó is cserére szorult, miután összetört a régi szerelés közben!!! Tegnap meg a laptopom adta meg magát, szerencsére még egy gyors mentés belefért, így a számomra fontos fényképek és receptek megmaradtak, de most gondolkodhatok azon, hogy melyik felületen milyen jelszó volt a jó :))) Így jár az aki mindig valami újat eszel ki. Szerencsére egy újratelepítés megoldotta a problémámat és folytathatom a blogot :D
Tegnap beszereztünk egy szuper kis hajvágót, amit már sokszor láttam a reklámokban. Fésülős módszerrel le lehet vágni a gyerek haját!!! Ezt már régóta igyekeztem megoldani, miután az én kis Domikám utálja a hajvágást!!!!!!! Két alkalommal vittem fodrászhoz, egyszer a tömött szalon közepén, loboncától megszabadítva üvöltött végig, mintha nem is a haja lett volna vágva :))) Második esetben pedig a reggeli órák egyik csendes időszakában mentünk, apa példásan a saját haját vágatta elsőnek, hogy szegény gyerek lássa,  nem is olyan szörnyű a dolog. De ez sem jött be!!!!! Sajnos az én kicsikém, miközben apa mosolyogva győzködte a saját fürtjeitől megszabadulva mennyire jó ez, szuper jól el nézelődött és be nem állt a szája. Megnyugodva vettük, most nem is lesz gond. Nem is volt, addig míg ő nem került a székbe!!!!! Olló vagy gép egyre ment, mindkettő borzasztóan fájt!!!!!!!És megint jött a hiszti. Nagyon boldog volt este amikor megmutattam neki új szerzeményünket. Kiugrott a kádból, mert azonnal le kellett vágni a haját!!!! Arról alig tudtuk meggyőzni hogy legalább törölközzön meg és vegyen magára valamit. Eljött a csoda ideje!!!!!!!! Gyerekem haját vágva viháncolt a kezem alatt, nevetgélt, kiabált:
-apa nézd csini vagyok!!!!!!!!!
Magamhoz képest, aki a bőrdíszműves szakmával és az elmúlt két és fél éves banki hitelekkel foglalatoskdó üzletasszonyi kép után merészen fodrászkodásba kezdtem még elégedett is voltam. Nagyon aranyos feje lett így!!!!Igazi nagyfiús!!! Mire a drágám a székről leugorva éktelen hisztibe fogott.
-Ne dicsérj már! Nem is vagyok csini! Apa nézd! Kicsi lett hajam!!!!!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Ezt már nem bírom!!! Hogy tudok megcsinálni valamit, amit ő is akar és bohóckodva végig is csinál, azután pedig a tükörbe se néz bele csak azt hajtja, hogy ő nem lett csinos és most kicsi lett a haja!!!!!!
Őrület a gyerek! Mindenki azt mondja hogy csak a dackorszak, csak azt nem tudja senki megmondani, hogy mikor növi ki, ha a születésétől kezdve ilyen egy gyerek.

Nincsenek megjegyzések: