2010. december 19., vasárnap

Nagy beszólások!!!!!!!

Lucy és a Nagytesó

Kicsi lányunk újabb harca a fiúkkal, hogy ki is hajlandó játszani vele, ami a pónizást és a bunki építést jelenti általában, de valahogy mindig összekapnak. Egy szépnek induló délutánon az én kicsikém a bátyust próbálta rávenni egy aktuális játékra, csakhogy a Nagytesó ezt nem tartotta elég kihívásnak és elküldte őt melegebb éghajlatra. Még a második próbálkozást is igazán jól vette Lucy :)) majd kitört belőle a nagy okosság:
-Persze! Mert csak arra a rohadt Falloutra vagy rá kattanva már megint!!!!!!!! ( számítógépes játék)
A hangja és arca elárult mindent :D nem volt bocsánat :D

Domi a jókor jót!

Szokásos vasárnapi ebéd, az asztalnál nyolc teríték ahogy annak lennie kell, forró húsleves a tányérban. Eddig minden rendben, a forró leves fújása már persze az én dolgom, ám amint belekóstoltam rájöttem, hogy még mindig nagyon meleg!!! A nyelvemen hólyagok, az arcomon pedig tükröződött a fájdalom, amit meglepett kis Domikám még utánozott is.
- Anya! Van fúvókád nem? Ez sütős!
Alap jó hangulatú ebéd kellős közepén sztorizgatós felnőttek és gyerekek, mint minden családban, majd az én kicsikém jött, akinek a felemelt tenyere tekintélyt parancsolóan állt meg apa szája előtt.
- Apa csitt! Most én beszélek!


Dávid és a bejárónő




Dávid aki kilencedik évét betöltötte néhány napja, örökös harcban áll a fürdés után a helyére teszem a törölközőt és a villany nem kapcsol le magától  dologgal. Amikor egy este már fáradtan feltettem neki a kérdést, hogy kisfiam a villany és a törölköző? Majd hozzátettem naivan, hogy a bejáró nő szabadnapos drágám, mi lenne ha megoldanád egyedül?  (hozzáteszem nekünk nincs bejáró nőnk :))) ) azt a választ kaptam:
-Mi lenne ha több pénzt adnál neki és nem menne szabadságra soha a szobalány???

1 megjegyzés:

Kathy írta...

Nahááááát! Ezek a mai gyerekek! :))))))))))))