2010. december 14., kedd

Lucy az elhanyagolt gyerek!!!!!!!

A hóval eljött a betegségek ideje is. A két fiú kivette az év végi beteg szabadságát, csúnyán köhögnek. Persze a kicsi lányunk ment az oviba, amiből azt szűrte le, hogy vele nem is törődünk és csak a fiúkkal vagyunk elfoglalva. Igyekeztem bizonyítani, hogy ez nem így van. Elvittem hát magammal a gyógyszertárba és vásárolni, azt hittem, ezzel megoldódik a helyzet, de hát megint tévedtem. A gyógyszertárból kilógott és a szomszédos újságosnál kirakatot nézegetett. Amikor utolértem és kérdőre vontam, azt a választ kaptam, hogy azért nem tetszik a szaladgálása, mert csak a fiúk miatt aggódom. Megpróbáltam elmagyarázni neki, hogy nagyon rosszul gondolja, pont azért vagyok dühös rá, mert attól féltem elveszik amiért elszökött mellőlem. Nem jött be!!!!!!!!!
Tovább haladva, mert a felírt gyógyszert az egész belvárosban nem lehetett kapni, elvittem a Tescoba, ott is van ugye gyógyszertár!!! csak két hónapja nem üzemel már technikai okok miatt, amiről eddig nem volt tudomásom, bementünk hát mandarint venni, Lucy azt szeretett volna. Persze ez sem jött össze! A mandarinok akkorák voltak mint a narancs, ami már nem is kellett neki, mert kicsi mandarint szeretne. Vettem három kiló narancsot, nagy zacskó banánt és elindultunk. A narancsot Dávid szereti, a banánt Dominik, és megint eljutottunk oda hogy ő nem is fontos.
A durcika cica-mica megint meggyőzte magát, és a fiúkat utálja. Vajon mikor lesz már elég nagy hogy megértse ugyanúgy imádom mint a többieket?????????
Mikor Domdom megszületett és elkezdődött a féltékenykedés húgom azt mondta neki:
-Tudod te leszel mostantól mindennek a közepe, te vagy a tortában a krém!
Ettől teljesen kiborult és közölte, hogy NEM AKAROK KRÉM LENNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez azóta sem változott :D

1 megjegyzés:

Kathy írta...

I M A A A D O M :)))))))))))) Ne is izgasd rajta magad , mar CSAK egy evtized, es kinovi! :))